Halaman

Rabu, 24 Julai 2019

Kegembiraan seorang wanita di dalam wangian Rose Pompon


"Seorang wanita muda di tengah kesibukan Kota Paris yang melangkah riang seolah-olah menyambut kehadiran musim panas dengan penuh gembira.
Ia adalah perasaan semulajadi yang berjaya menarik perhatian dan mempesonakan sesiapa saja yang melihatnya ibarat seperti lagak seekor burung yang sedang terbang bebas". Camille anak kepada Anick Goutal mengekspresi wangian beliau Rose Pompon.
Wangian Rose Pompon ini adalah lambang kewanitaan kerana kesegaran dan wangian ros yang bergabung untuk menghasilkan satu tarikan yang mempesona. Kedua-duanya menjadikan satu tarikan dan pancaran sinaran yang mewakili wanita Paris.
Wangian ini mengambil masa beberapa tahun untuk disiapkan. Rose Pompon adalah gabungan pati Ros Bulgaria dan Ros Taif yang mewakili dua personaliti yang berbeza iaitu saru daripada lembah ros manakal satu lagi daripada wilayah di Arab Saudi yang kemudian turut diadun bersama bahan terpilih lain seperti ros pepper. blackcurrent dan raspberry, peony, cedar, patchouli dan white musk.
Wangian ini boleh didapati dalam dua saiz iaitu 100ml (RM585) dan 50ml (RM440). Jika anda ingin berjimat dan mahukan bauan yang sama De'Xandra juga ada membawakan bau yang sama Dx Embrace dengan harga yang sangat berbaloi dimiliki hanya RM70 sebotol isian 35ml. Berminat ingin mencuba boleh ikuti pautan di bawah, selamat berwangian & happy moment with your favourite fragrance.

http://ummicollection.shoppy.my/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan